در اینجا سعی ماست که فهرستی از نیازمندیهای شما را در کنار هم جمع اوری کنیم

هر انچه که شما بخواهید .

یــار مرا غار مــرا عشق جگرخوار مرا
یار تویی غـــار تویی خواجه نگهدار مرا
نوح تویی روح تــویی فاتح و مفتوح تـویی
سینـــه مشــروح تــویی بـــر در اســرار مرا
نـــور تـــویی سـور تــویی دولت منصور تـویی
مـــرغ کـــه طــور تــویی خســته بــه منقار مرا
قطـــره تویی بحــر تویی لطـف تــویی قهــر تویی
قنــد تـــویی زهـــر تــویی بیــــش میـــازار مرا
حجره خورشید تویی خانه ناهید تویی
روضــه اومیــد تویـــی راه ده ای یــار مرا
روز تــویی روزه تـــویی حـاصل دریوزه تـویی
آب تــویی کــوزه تــویی آب ده این بـــار مـــرا
دانـــه تویــی دام تــویی بــاده تویی جام تـویی
پختـــه تویی خـــام تــویی خـــام بمگـــذار مرا
این تن اگـــر کـــم تــندی راه دلــم کــم زندی
راه شــدی تــا نبــدی ایـــن همـــه گـــفتار مرا
مولوی

ثبت برند با مناسب ترین لوگو

بعد از ثبت برند که باید نامی مناسب باشد طراحی لوگوی تجاری مهمترین موضوع می باشد. برای هر نام تجاری می توان یک تصویر اختصاص داد که به آن لوگو می گوییم. طراحی لوگو یکی از مهمترین کارهایی است که پس از ثبت برند باید با تدبیر انجام داد. زیرا مشتریان خدمات یا کالای شرکت را با نام برند و شکل لوگوی آن تشخیص می دهند.

ثبت برند در حقیقت یک تصویرمی باشد که گویای هزاران عبارت است؛ اما برای برندهایی که تلاش می‌کنند به مشتریان جدید دست پیدا کنند یا مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند، زبان گفتاری و نوشتاری نیز به اندازه هویت بصری در روابط بازاریابی مهم است.  لحن درست «سلاح» برندسازی است؛ در حالی که شرکت سیسکو نیز با انتخاب زبانی خاص برای برند خود قصد دارد تجربه مشتری را توسعه داده و تفاوت ایجاد کنند. بر طبق آمارها ، برندهای جهانی حدود ۱۳ میلیارد دلار در سال برای هویت بصری خود هزینه می‌کنند و فقط دو میلیارد دلار صرف هویت کلامی آنها می‌شود. این اختلاف شاید ناشی از این حقیقت است که آن میزان که یک برند با افراد گفت‌وگو می‌کند، معمولا از آنها بازخوردی نمی‌گیرد.

ثبت برند و لوگو باید ویژگی هایی داشته باشد. طراحی لوگو باید ساده باشد و سایز آن بسیار مهم است که نه بزرگ باشد و نه زیادی کوچک و به اصطلاح در دید مشتری جا شود.طول و عرض لوگو باید متناسب باشد. برای طراحی لوگو باید مخاطب هدف را مد نظر داشته باشید ضمن اینکه ماهیت شرکت نیز باید در نظر گرفته شود.

طراحی لوگو باید به شکلی باشد که بیننده را سریع جذب کرده و بر روی او تاثیر بگذارد. مخصوصا امروزه که در دنیایی زندگی می کنیم که سرعت حرف اول را می زند، بیننده باید برای فهم و جمع بندی موضوع زمان کمی را صرف کند. بهتر است در پایین لوگو Tag Line یا همان نوشته ای که معرف شرکت است نباشد.

sabttehran.com


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی